خانه پژوهش های دینی شفق

هدف و خلاصه طرح مطالعاتی نسیم حیات

شفق | سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۳ ب.ظ

نسیم حیات طرحی است که راه آموزش و تحقیق در آثار سید مرتضی آوینی را می نمایاند. هدف این طرح پرورش فکری خواص انقلاب اسلامی است. یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به این منظور بررسی تحقیقی آثار سید مرتضی آوینی به عنوان کسی که با نگاه به افق غایی انقلاب اسلامی از منظر حکمت به شناخت غرب پرداخته و وضعیت فعلی ما را در برابر غرب تبیین نموده و آثار ارزشمندی را در حوزه نظری در موضوعات فرهنگ و ادب، سینما، هنر و مسائل خاص انقلاب اسلامی از خود باقی گذاشته است.

خلاصه طرح

 تشکیل گروه های مطالعاتی 10 الی 15 نفره برای مطالعه منظم و برنامه ریزی شده و فهم دقیق مقالات و در نهایت کسب آمادگی برای تحقیق در موضوعات پیش روی انقلاب اسلامی، (با انتخاب موضوع از آثار آوینی یا براساس تجربه آوینی در برخورد با پدیده های عالم جدید) شاکله اصلی این طرح است.

علاقمندان به شرکت در این طرح میتوانند فرم زیر را تکمیل و به دفتر " خانه پژوهش های دینی شفق " واقع در : گرگان - خیابان سرخواجه - سرخواجه 18 - پاساژ تخت جمشید - طبقه 2 - واحد 8 تحویل دهند.

دریافت
عنوان: فرم عضویت طرح نسیم حیان
حجم: 145 کیلوبایت

  • شفق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی